Prahnete po dlouhých vlasech bez známek poškození? Je zapotřebí zaměřit svou pozornost především na péči o kštici. Předně stojí za zmínku hydrolyzovaný kolagen, který by měl být jedním z pravidelně užívaných doplňků stravy. Není to jen tajemství omlazení či elixír mládí, ale také recept na hřívu, která nebude padat a kterou se budete jen pyšnit.

Roli hraje také strava

Vedle kolagenu hraje roli také strava. Krok vedle neuděláte, jestliže do svého jídelníčku zařadíte pravidelný přísun masa a ryb. Ryby jsou totiž skvělým zdrojem kvalitních olejů a omega-3 nenasycených mastný kyselin, které jsou pro kvalitu vlasů důležité. Tyto oleje najdeme také v oříšcích.

Důležitou složkou jídelníčku by také měla být listová zelenina a ovoce, jelikož obsahují železo, vitamín C a K, které jsou pro vlasy naprosto klíčové. Můžete také vyzkoušet doplňky stravy, které vlasy posilují. Důležité je, aby obsahovaly vitamíny, minerály a aminokyseliny, zejména metionin. Nečekejte ale zázraky přes noc, náprava zničených vlasů nějakou dobu potrvá, a tak je potřeba být trpělivý. Správný pitný režim taktéž hraje velkou roli, a tak se zaměřte na jeho dodržování.

Jaké produkty používáte?

Pozornost samozřejmě také věnujte produktům, které na vlasy používáte. U šamponů a kondicionérů sledujte složení. Existují látky, které jsou pro vaše vlasy velmi přínosné. Jednou z těchto látek je například kofein, který zabraňuje vypadávání vlasů, či keratin, tedy bílkovina podporující růst nových vlasů. Blahodárně působí také kyselina hyaluronová, která vlasy vyhladí a hydratuje.

Co na druhou stranu škodí, je alkohol. Byť jen střípky alkoholu mohou vlasy vysušit. Ostatně alkohol není dobrý ani pro tělo, které také dehydratuje. Nejsou zkrátka tekutiny jako tekutiny, tak oblíbené pivečko raději vyměňte za sklenici vody s citronem.

Další příspěvky na Spokojenarodina.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..